Nuomojami biurai Kaune – su kokiomis klaidomis susiduriama?

Biuras KauneŠiuolaikiniame verslo pasaulyje biurų nuomos paslaugos yra tobulinamos ir plečiamos, siekiant realizuoti individualius verslininkų poreikius, nepriklausomai nuo to, ar valdote smulkųjį verslą, ar stambią bendrovę. Nuomojami biurai Kaune vertinami dėl itin plačių pasirinkimo galimybių, patrauklių kainų ir funkcionalumo. Tiesa, praktika rodo, kad renkantis biurą itin dažnai neišvengiama klaidų, kurios vėliau gali tapti varginančiu galvos skausmu.

Negalvojama apie verslo plėtrą

Viena dažniausių klaidų – neįvertinama, kaip gali plėstis valdomas verslas, tuo pačiu – kaip greitai gali augti komanda. Visais atvejais siūlome nuomotis kiek didesnį biurą, ypač tuomet, jei pasirašote ilgalaikės nuomos sutartis. Didesniame biure mažesnė komanda jausis kur pas patogiau ir laisviau, be to, jei verslas augs ir plėsis, nekils rimtesnių sunkumų dėl papildomos vietos naujam darbuotojui. Verta iš anksto pasidomėti, ar konkretus verslo centras gali pasiūlyti racionalių sprendimų, ką reikėtų daryti, jei jums būtų reikalinga papildoma darbo erdvė, pvz., gal galima rasti laikinas išeitis? Gal yra galimybė persikelti į didesnį biurą?

Neįvertinamas reikalingas darbo plotas

Vertinant biuro dydį ir patalpų kvadratūrą, negalima apsiriboti vien tik darbuotojams reikalingu plotu. Tai viena dažniausių klaidų, dėl kurios dirbti tampa nepatogu ir nepraktiška. Nepamirškite, kad jums reikės ir erdvės serveriams, sandėliuko daiktams, spintoms ir pan. Galiausiai, darbuotojai privalo turėti erdvę laisvalaikiui, pietums, privatiems pokalbiams ir pan. Tiesa, apie tai verta taip pat iš anksto pasikalbėti su verslo centro valdytojais, kadangi neretai papildomos vietos paslaugos, pvz., bendra virtuvė, įeina į nuomos kainą.

Pamirštama pagalvoti apie lokacijos privalumus ir trūkumus

Iš anksto pagalvokite, kurioje miesto vietoje turėtų būti jūsų biuras. Kadangi biurų nuomos pasiūla iš tiesų didelė, siūlome neapriboti savo galimybių ir pagalvoti apie tai, kas iš tiesų naudinga jums. Pvz., jei nuomositės patalpas miesto centre, tai pareikalaus gana didelių išlaidų, be to, jūs gali varginti nuolatinės transporto spūstis ir triukšmas. Iš kitos pusės, taip būsite patogiai pasiekiami klientų. Jei nuomositės patalpas toliau nuo centro, jausitės kur kas laisviau, greičiausiai, jums nereiks sukti galvos dėl automobilio stovėjimo vietos, tačiau gali kilti sunkumų, jei jums aktualus nuolatinis klientų srautas.

Neįvertinamos visos išlaidos

Būtina racionaliai įvertinti nuomos kainą. Vertindami nuomos paslaugas, nepamirškite, kad negalima apsiriboti vien tik mėnesiniu mokesčiu už patalpas. Būtina įvertinti ir eksploatacinius kaštus, pvz., sunaudojamą elektrą, taip pat išorines išlaidas, pvz., automobilių aikštelės kainą (siūlome rinktis verslo centrą, kuris siūlytų nemokamą automobilių stovėjimo aikštelę), aptarnavimo paslaugas (pvz., patalpų valymą), susisiekimo išlaidas ir pan.

1 komentaras “Nuomojami biurai Kaune – su kokiomis klaidomis susiduriama?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *